FAQs

Shopping Info – Συχνές Ερωτήσεις

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να παραλάβω την παραγγελία μου;

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι αποστολές εντός Ελλάδας παραδίδονται συνήθως εντός 1–3 εργάσιμων ημερών από την ημέρα αποστολής.
Για πιο απομακρυσμένες περιοχές ή νησιά, ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να είναι ελαφρώς μεγαλύτερος.

Μπορώ να παρακολουθήσω την πορεία της παραγγελίας μου;
Ναι! Μόλις αποσταλεί το δέμα σας, θα λάβετε email με αριθμό αποστολής (tracking number) ώστε να παρακολουθείτε την πορεία του online.

Τι συμβαίνει αφού υποβάλω την παραγγελία μου;

Τι ακριβώς γίνεται μόλις ολοκληρώσω την αγορά;
Μόλις ολοκληρώσετε την παραγγελία σας, θα λάβετε επιβεβαιωτικό email με τα στοιχεία της παραγγελίας (προϊόντα, σύνολο, τρόπος πληρωμής κ.λπ.).

Τι στάδια ακολουθεί η παραγγελία μου;

  1. Επιβεβαίωση παραγγελίας

  2. Προετοιμασία στο κέντρο διανομής

  3. Αποστολή & ενημέρωση με αριθμό παρακολούθησης

  4. Παράδοση στην πόρτα σας!

Παραλαμβάνω κάποιο αποδεικτικό για την παραγγελία;

Θα λάβω απόδειξη ή τιμολόγιο για την αγορά μου;
Ναι! Με κάθε παραγγελία αποστέλλουμε ηλεκτρονική απόδειξη αγοράς στο email σας. Αν επιθυμείτε τιμολόγιο, μπορείτε να επιλέξετε το σχετικό πεδίο κατά την ολοκλήρωση της αγοράς και να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας (επωνυμία, ΑΦΜ, ΔΟΥ κ.λπ.).

Υπάρχει φυσικό παραστατικό μέσα στο δέμα;
Για λόγους περιβαλλοντικής ευθύνης, δεν συμπεριλαμβάνουμε έντυπη απόδειξη στο πακέτο, εκτός εάν ζητηθεί. Όλα τα στοιχεία αποστέλλονται ηλεκτρονικά.

Πληροφορίες Πληρωμής

Ποιοι τρόποι πληρωμής είναι διαθέσιμοι στο snoo.gr;

Προσφέρουμε τους εξής τρόπους πληρωμής:

Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα (Visa, Mastercard)

PayPal

Αντικαταβολή (μόνο για Ελλάδα, με μικρή επιβάρυνση)

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό (παρακαλούμε αναφέρετε τον αριθμό παραγγελίας στην αιτιολογία)

Είναι ασφαλείς οι πληρωμές μου;

Απολύτως! Όλες οι συναλλαγές προστατεύονται με πρωτόκολλο SSL και δεν αποθηκεύουμε κανένα στοιχείο πληρωμής.

Τι κάνω αν ένα προϊόν είναι ελαττωματικό;

Παρέλαβα ελαττωματικό προϊόν. Τι κάνω;

Λυπούμαστε για την ταλαιπωρία! Επικοινωνήστε μαζί μας εντός 5 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή:

info@snoo.gr ή +30 6981342376

Θα σας καθοδηγήσουμε για την αντικατάσταση ή επιστροφή χωρίς επιβάρυνση.

Χρειάζεται να πληρώσω τα έξοδα επιστροφής;
Όχι, εάν το προϊόν είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό, τα έξοδα επιστροφής καλύπτονται από εμάς.

Αλλαγή ή Ακύρωση Παραγγελίας (εντός 5 εργάσιμων ημερών)

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;
Ναι, εφόσον η παραγγελία δεν έχει αποσταλεί, μπορείτε να την ακυρώσετε ή να ζητήσετε αλλαγή προϊόντων. Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.

Τι γίνεται αν η παραγγελία έχει ήδη αποσταλεί;
Σε αυτή την περίπτωση, μπορείτε να την επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την παραλαβή, αρκεί τα προϊόντα να μην έχουν φορεθεί/πλυθεί και να βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία.

Αποστολές & Παραδόσεις

Σε ποιες περιοχές αποστέλλετε;
Αποστέλλουμε σε όλη την Ελλάδα, καθώς και σε επιλεγμένες χώρες του εξωτερικού. Για αποστολές εκτός Ελλάδας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας.

Πόσο κοστίζει η αποστολή;
Η αποστολή είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 50€ εντός Ελλάδας. Για παραγγελίες κάτω των 50€, το κόστος αποστολής είναι 3,50€.

Σε πόσες ημέρες θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι παραδόσεις πραγματοποιούνται εντός 1–3 εργάσιμων ημερών, ανάλογα με την περιοχή.

Product was successfully added to your cart!